Rozmey Body Detox Drink, gabungan bahan terpilih dan terbaik untuk membantu meningkatkan kesihatan dan paras detokfikasi badan ke tahap optimum melalui 7 sistem utama :  Paru-paru, Hati, Buah Pinggang, Kolon, Kulit, Sistem Peredaran Darah dan Limfa.

Kombinasi bahan semulajadi yang mempunyai khasiat perubatan tinggi dan terbukti melalui nilai farmakologi dan kajian saintifik seperti Moringga Oleifera, Brokoli, Annona Muricata, Kurma, Ekstrak Prune dan Marin Collagen menjadikan ROZMEY BODY DETOX DRINK pilihan utama bagi mengembalikan keremajaan sistem organ dan tubuh serta membekalkan apa yang diperlukan oleh tubuh untuk kekal sihat dan bertenaga.


KANDUNGAN DETOX DRINK


KHASIAT DAN MANFAAT BROKOLI 

1. Khasiat brokoli dapat membantu sistem pencernaan, ini karena brokoli mengandung serat yang dapat membantu sistem pencernaan dan juga membantu mencegah sembelit.

2. Khasiat brokoli dapat menurunkan kolesterol dan tekanan darah tinggi, ini kerana brokoli kaya akan serat penurunan kolesterol, serat kromium dan potasium yang dapat membantu menurunkan kolesterol dan juga mengontrol tekanan darah.

3. Brokoli mengandung energi, karbohidrat, vitamin, dan mineral yang berguna bagi tubuh.

4. Brokoli juga mengandung asam folat. Folat merupakan salah satu vitamin yang sangat baik dan bermanfaat bagi ibu hamil dan janin.

5. Kandungan kalsiumnya hampir setara dengan kalsium dalam segelas susu (71.8 mg kalsium brokoli sama dengan 120 ml kalsium susu).

6.Khasiat brokoli dapat membantu mengurangi resiko penyakit Alzheimer

7.Brokoli merupakan sayuran yang sangat bagus untuk melawan dan mencegah kanser

8. Agen anti kanser yang terkandung di dalamnya adalah indoles, sulforaphane (zat ini akan membentuk enzim yang mampu melawan kanker, diabetes, penyakit jantung, osteoporosis, dan tekanan darah tinggi), dan banyak lagi.


KHASIAT BUAH PRUNE 

1.BUAH PRUNE mengandungi Anti Oxidan yang tinggi (2 kali ganda berbanding berries)

2. Kandungan zat besi yang tinggi didalam buah prune membantu didalam proses sentisis hemoglobin (pembawa oksigen)

3. Kandungan Vitamin A dan Kerotin didalam buah prune baik untuk kesihatan dan kecantikan mata

4. Kombinasi paras sodium yang rendah dan paras potassium yang tinggi adalah asas penting didalam mengekalkan tekanan darah pada paras normal.

5. Kandungan Vitamin A dan Kerotin juga membantu menentang jerawat dan menghasilkan kulit yang lembut

6.Buah prune juga mengandungi magnesium yang membantu memberikan ketenangan kepada otot, menghilangkan tanda-tanda asma dan kesakitan migraine

7. Kandungan fiber yang tinggi yang terdapat didalam buah prunes membantu mengurangkan berat badan dengan memberikan rasa kenyang yang lebih panjang

8. Secawan prunes (174g) mengandungi 0.5mg copper yang membantu mengekalkan keanjalan salur darah, ligamen dan juga sendi.

9. Kandungan fiber tidak larut didalam buah prune membantu pertumbuhan bakteria baik didalam badan. (probiotik semulajadi)

10. Kandungan fiber larut didalam buah prune pula membantu mengekalkan kesihatan badan.



Khasiat Buah Durian Belanda 

1) Menyerang sel kanser secara efektif dan semulajadi, TANPA rasa mual, berat badan turun, rambut gugur, seperti yang terjadi pada terapi kemo.

2) Melindungi sistem kekebalan tubuh dan mencegah dari jangkitan yang mematikan.

3) Pesakit merasakan lebih kuat, lebih sihat selama proses perawatan / penyembuhan.

4) Menambah tenaga dan penampilan fizikal semakin bertambah baik.

Sumber berita sangat mengejutkan ini berasal dari salah satu pengeluar farmasi terbesar di Amerika. Buah durian belanda telah diuji lebih dari 20 makmal, sejak tahun 1970-an hingga beberapa tahun berikutnya. Hasil ujikaji dari ekstrak (sari) buah ini adalah :

5) Secara berkesan memilih sasaran dan membunuh sel jahat dari 12 jenis kanser yang berbeza, diantaranya kanser : Usus Besar, Payu Dara, Prostat, Paru-Paru dan Pankreas.

6) Daya kerjanya 10,000 kali lebih kuat dalam memperlambatkan pertumbuhan sel kanser dibandingkan dengan Adriamycin dan Terapi Kemo yang biasa digunakan !

7) Tidak seperti terapi kemo, ekstrak buah ini secara selektif hanya memburu dan membunuh sel-sel jahat dan TIDAK membahayakan atau membunuh sel-sel yang sihat.

Khasiat buah durian belanda ini memberikan kesan anti tumor / kanser yang sangat kuat, dan terbukti secara perubatan menyembuhkan segala jenis kanser. Selain menyembuhkan kanser, buah ini juga berfungsi sebagai anti bakteria, anti fungus , berkesan melawan berbagai jenis parasit dan cacing, menurunkan tekanan darah tinggi, kemurungan, stress, dan menormalkan kembali sistem saraf yang kurang baik.


Posted by prima On 20:20 No comments

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Belian

Borang Pembelian

Produk

Blogroll