WARGA EMAS KEMBALI CERIA BERSAMA DOC-K.
JITRA, 12 Mac,(HPM)-Jika dahulu warga emas ini kerap kali mengalami demam dan kesejukan di bahagian kakinya,namun kini beliau tampil ceria dan sihat setelah mencuba produk keluaran Herba Prima Marketing (HPM) iaitu DOC-K.

Abdul Rashid Mamat, 64, dari Grik, Perak mengakui sendiri keberkesanan produk Ketua Pegawai Eksekutif HPM, Datuk Dr Che Rozmey Che Din selepas menghabiskan empat kotak DOC-K.

Katanya sebelum menggunakan DOC-K, beliau seringkali mengalami demam dan merasa sejuk pada bahagian kaki disamping tidak mempunyai selera untuk makan.

Beliau yang hanya bekerja sebagai penoreh getah dan pekebun mengalami kesukaran apabila keadaan kesihatannya itu manjadi penghalang utama untuk dirinya keluar mencari pendapatan bagi menyara kehidupan dia dan isterinya.

“Pakcik seringkali demam dan tidak berselera untuk makan.Kaki pakcik juga selalu kebas sehingga mengganggu kerja harian pakcik,”katanya.

Namun semua itu berubah sebaik sahaja beliau menghabiskan empat kotak DOC-K. Menurutnya lagi, kesan daripada pengambilan produk itu amat menakjubkan.

“Kini pakcik merasa diri pakcik sihat dan tidak demam lagi.Kaki pun dah tak rasa kebas lagi.Makan pun dah bertambah selera,”ujarnya.

Beliau kini sedang menggunakan kotak DOC-K yang kelima dan berharap agar dirinya akan kekal sihat.
“Oleh itu pakcik dapat menunaikan ibadah dengan sempurna dan mendekat diri kepada-Nya di usia yang semakin senja ini,” kata beliau.

Bagi mereka yang ingin berkongsi pengalaman bersama Abdul Rashid beliau boleh dihubungi di talian 017-224 5459 untuk keterangan lanjut.


DOC-K PENGUBAT SAKIT SENDI

JITRA ,11 Mac (HPM)-Menghidapi masalah sakit sendi akibat kerosakan sendi dan juga keradangan sendi,kecederaan urat,ligamen dan tendon termasuklah kemusnahan rawan sendi merupakan satu masalah besar bagi Haji Ahmad Batukon,50 dari Sabah.

Masalah yang dialami oleh beliau ini adalah disebabkan oleh kenaikan berat badan dan kecederaan yang dialami ketika beliau aktif di dalam sukan badminton.

Menurut beliau lagi,masalah itu beliau alami sejak 2003 dan bermula dari detik itulah beliau mula menjalani rawatan di klinik swasta dan klinik pakar dengan terpaksa membelanjakan ratusan ringgit bagi setiap rawatan yang dijalani.

Namun masalah bengkak pada lutut masih berulang.Beliau terpaksa mendapatkan rawatan semula di klinik yang berhampiran bagi mengempiskan bengkak dengan pengeluaran cecair pada lutut secara sedutan.

“Cecair yang disedut itu hampir setengah baldi sederhana banyaknya.Nmaun rawatan itu bukanlah jalan penyelesaiannya kerana bengkak itu akan berulang dalam masa 2 atau 3 bulan selepas itu,”katanya.

Menurut beliau,dalam tempoh setahun,2 ataupun 3 kali beliau akan menjalani rawatan yang sama.
“Saya mula diperkenalkan dengan produk daripada Herba Prima Marketing (HPM) oleh anak saya iaitu

Armanisah yang merupakan pengedar aktif di sekitar Sabah,” ujarnya lagi.
“Pada mulanya beliau disyorkan untuk mengambil Jus Mate 5 (JM5) bagi menurunkan berat badan saya,”ulasnya dengan lebih lanjut.

“Saya mengamalkan JM5 selama 2 bulan sebanyak 6 kotak,hasilnya berat badan saya turun 10 kilogram (kg).Tekanan darah saya juga disahkan berada di paras yang normal berbanding sebelum ini,”katanya lagi.
Ahmad berkata selepas itu anaknya mengesyorkan untuk mengambil DOC-K.Beliau mula mengambil

DOC-K sebelum bulan puasa tetapi secara tidak teratur dan kemudia bertekad untuk mengamalkannya secara konsisten sepanjang bulan puasa.

“Amat menakjubkan apabila saya berupaya untuk menjalani ibadah terawih pada malam hari tanpa mengalami sebarang masalah,”kata beliau.

“Alhamdulillah saya bersyukur kepada Allah kerana diberi kesihatan dan peluang mengisi Ramadhan ini dengan ibadah dan terima kasih setingginya kepada Datuk Dr Che Rozmey Che Din yang telah memformulasikan produk yang begitu berkesan,” katanya lagi.
Posted by prima On 00:24 No comments

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Belian

Borang Pembelian

Produk

Blogroll