7 TAHUN MENDERITA MASALAH RESDUNG

Saya Mohamad Hazwan Bin Jalal ,22 tahun berasal daripada melaka seringkali bersin,selesema dan dikuti bendalir yang keluar daripada hidung yang teruk. Kegatalan yang kerap pada muka dan hidung mewujudkan rasa tidak selesa sepanjang masa. Setiap pagi atau selepas mandi ketika bersiap untuk ke sekolah mahupun kolej ,saya akan mengalami bersin dan selesema tanpa henti yang secara tidak langsung mata menjadi merah dan gatal-gatal. Ianya akan menjadi lebih teruk ketika mengemas rumah.

Setiap hari tidak kira hari panas mahupun sejuk atau mendung, jika mengambil air wudhuk di rumah atau di masjid, mesti akan mengalami selesema,hidung tersumbat dan bersin, ini menyebabkan saya tidak fokus dan khusyuk dan ini sedikit sebanyak menganggu jemaah-jemaah yang lain.

Saya telah mencuba pelbagai jenis ubat-ubatan tetapi semuanya gagal, pil yg saya makan, hanya mampu bertahan seminggu  sahaja dan terus mengalami resdung yang teruk hingga sukar untuk tidur ataupun istirehat. Ini menyebabkan saya sering lewat tidur kerana hidung tersumbat dan sukar bernafas

Masalah saya berjaya diselesaikan setelah saya menggunakan produk DR-II, alhamdulillah, setelah saya menggunakan beberapa pek, masalah bersin,gatal-gatal dibahagian mata  dan selesema telah menunjukkan pengurangan . Saya mula merasakan perubahan sepenuhnya apabila setelah 2 minggu penggunaan, saya tidak lagi bersin,kegagatalan tiada, dan  selesama seperti dahulu lagi. Masalah mata merah juga sudah hilang. Memang terasa berbaloi dengan penggunaan DR-II.

Alhamdulillah kini saya sudah pun pulih,dan berasa sangat berpuas hati. Ribuaan terima kasih pasa DDR yang mencipta produk yang sangat berkesan. Kini saya telah menjadi salah seorang pengedar Herba Prima Marketing.

Says sedia berkonsi pengalaman dan cara penggunaan hubungi hazwan jalal
017-6124023 atau layari laman http://jusmate5prima.blogspot.com/



Posted by prima On 18:53 No comments

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Belian

Borang Pembelian

Produk

Blogroll