TIADA LAGI PENYAKIT KENCING MANIS





JITRA, 13 Mac (HPM) — Selepas lima tahun mengidap penyakit kencing manis, seorang warga emas kini kembali normal selepas tiga bulan menggunakan DR Betes.

Munah salleh, 64, dari Batu 5, Sik, Kedah mengamalkan DR Betes sejak Oktober lalu dan hasilnya tahap bacaan gula di dalam darahnya turun kepada 4 millimols (mmol/L).

Menurut beliau, sebelum menggunakan DR Betes beliau mengambil ubat-ubatan hospital namun tahap gula di dalam darahnya hanya di bacaan mmol/L.

“Kaki saya juga sudah hilang bengkak dan boleh berjalan jauh berbanding seperti dulu dan sebelum menggunakan produk DR Betes saya akan mudah merasa lenguh jika berdiri lama.

“Saya turut rasa cergas dan kuat walaupun menaiki kereta sehari suntuk ke rumah anak saya di Melaka dan kalau tak, saya tak pernah ke mana dan hanya menunggu anak-anak pulang ke kampung,” kata beliau.

Munah berkata setiap warga emas di luar sana patut mencuba DR Betes dan beliau gembira dapat berkongsi pengalamanya dengan pengunjung laman web rasmi Herba Prima Marketing (HPM).

Beliau juga amat berterima kasih kepada Ketua Pegawai Eksekutif HPM, Datuk Dr Che Rozmey Che Din (DDR) kerana mengeluarkan produk untuk warga emas sepertinya.



Posted by prima On 00:19 No comments

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Belian

Borang Pembelian

Produk

Blogroll