3 Semester Dapat Anugerah Dekan 



SEBELUM

Adik saya Nur Syahirah yang sedang menuntut di UiTM ini pernah memberitahu saya yang beliau amat risau terhadap pelajaran yang semakin sukar. Beliau juga sering mengantuk dan kurang fokus ketika pensyarah sedang mengajar didalam kelas. Kesan daripada masalah ini, beliau kurang memberi tumpuan dan lambat memahami pelajaran yang diajar. Kesukaran dalam mengingati subjek yang memerlukan banyak daya penghafalan telah menyebabkan beliau mengambil masa yang lama untuk mengulangkaji pelajaran hingga lewat malam.

Kesan daripada masalah ini, Mohamad Hazwan Jalal juga pengedar dR Rozmey, menyarankan beliau agar mengambil produk dR101 bermula dari semester pertama hinggalah sekarang yang kini akan memasuki semester keempat.

SELEPAS
Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah S.W.T. Perubahan dapat dirasai dalam masa 2 minggu apabila beliau apabila semakin mudah mengigati dan semakin mudah menghafal matapelajaran yang diajar oleh pensyarah. Segala kesulitan dalam pelajaran kini dapat diatasi dengan mudah. Beliau juga kini mudah  bangun awal serta tiada lagi rasa mengantuk ketika dalam kelas. Malah, beliau semakin aktif dalam bidang kokurikulum dan memegang pebagai jawatan dalam persatuan. Beliau juga antara salah seorang pelajar terbaik dan mengungguli Anugerah DEKAN 3 semester berturut-turut dengan pointer semester ketiga iaitu 3.72 berbanding semester lepas 3.52.

Saya sedia berkongsi pengalaman dalam penggunaan produk dR-101 dan produk dR Rozmey yang lain. Bolehlah hubungi  Mohamad Hazwan Jalal ditalian 017-6124023 atau di 013-3320617. Boleh juga melayari laman Blog saya di http://jusmate5prima.blogspot.com/ atau Facebook saya di Mohamad Hazwan Jalal




Posted by prima On 07:23 2 comments

2 comments:

  1. Maknanya budak ni dapat anugerah dekan selepas makan najis ni...

    kalau xde najis ni, takleh berjaya? xleh dapat anugerah dekan?

    macamana orang yang cacat pendengaran dan penglihatan pun boleh berjaya?

    its not about dr rozmey's shit and stuff

    ITS ALL ABOUT YOURSELF!

    ReplyDelete
  2. Anda siapa nk tuduh kuarga aku mcm ni, cuba aku hina kuarga ko? ko marah x? Cermin dulu diri tu.. Hari ni kau hina orng.. Suatu hari nnt, keluarga ko akan dihina seperti mana ko hina aku... Doa orng dihina dan dizalimi cepat dimakbulkan..dan ini adalah fitnah.. Diri sendiri x boleh nak baiki, nak baiki diri orng.. Fikirlah pakai otak...

    ReplyDelete

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Belian

Borang Pembelian

Produk

Blogroll